God forsättning!

Så var det nya året här! 2010. Tycker det låter lite konstigt att säga? Men jag hoppas och tror det kommer att bli ett bra år!
Året som gått har mest rullat på, vi letade massa hus, hittade ett och flyttade, renoverade och myste i! Jag påbörjade min utbildning, vilket känns kanon! Barnmorska känns så rätt! Neo utvecklades för varje dag, på gott och ont. Han hade även sin första trotsperiod under detta året. Det var ett riktigt test på tålamodet. Och det stämmer verkligen som dom säger, små barn små bekymmer, stora barn, stora bekymmer :) Nu är det tillbaka till det normala igen tack och lov. MEN nu längtar vi lite till vardagen, allt detta julfirande och nyår och allt va det varit har resulterat i omvända rutiner och Neo har inte riktigt ätit som han brukar, och det resulterar i ett väldans humör! Men i morgon ska det bli lite ordning igen, även om skrutten och jag är lediga en vecka till.
Vi har även fått två tillökningar i familjen detta året. Nu har vi barn som är 0, 1,2,3,4 år :)

Jag hoppas och tror att 2010 kommer att bli ett bra år! Det kommer att bestå av, tillökning i familjen (BF om 8 veckor nu), bröllop, som vi ser fram emot jättemycket! Vi kommer att tillbringa en vecka i Göteborg i mitten på Maj, då får ja strunta i om vi har nån tenta eller så för då ska vi njuta och umgås med familjen! Jonas ska även springa Göteborgsvarvet med sin lillebror den veckan, så vi får ut och springa han och jag sen bebisen har kommit :)
Vi ska även försöka hinna med en utlandsresa under detta år! Samt göra klart vårt kök och gästrum, det är lite småfix kvar!
Sen har vi både en som blir 50 och en som blir 30 under 2010 så det kan bli lite festligheter kring det också!
Vad som händer mer återstår att se! Vi lämnar det öppet! Jag kommer i alla fall att vara ledig hela långa sommaren, och det ni! Är nått som ja längtar till! Min tanke är ju att slutföra studierna denna terminen fast bebisen kommer! Jag tror det kommer att funka! För att jag har världens bästa klass! :)

Det var lite om detta, nu ska jag ta och lägga mig på soffan en stund, Andreas och Albin är här o leker, så Jonas och Andreas tog precis ut barnen på snowracern, då tänkte jag för en gångs skull passa på att slappa, ÄVEN fast jag har tvätt i maskinen som skall hängas! :) Jag måste lära mig att trappa ner lite nu, kroppen har börjat säga ifrån på allvar! Inatt hade jag behövt kryckor när jag skulle upp på toaletten, alla fem gångerna! Det gick som tur var var ändå även om det tog lite längre tid!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj, bara 8 veckor kvar! Här går det undan må jag säga! Och tack för att du påminnde mig, jag har också tvätt att hänga! Hade faktiskt heeelt glömt bort det, haha.



God fortsättning på det nya året :)

2010-01-03 @ 20:03:04
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0