Helg!

Två dagars ledigt till, sen är det tillbaka till verkligheten! Just nu önskar ja nästan att jag hade jobbat. För hade jag det hade jag sannerligen gått hem nu för nån vecka sedan. Och bara vilat upp mig inför förlossning och allt som komma skall. Men men... Undrar om det är kroppens sätt att förbereda en på att man kan få en bebis som vaknar varannan timme, det där med att ja kissar så mycket på nätterna? :)

Idag har Neo varit sitt värsta jag tror ja, allt har varit NEJ mamma och skrik och gråt! Det tar på krafterna när det ska testas gränser och trotsas! Vi hoppas på en bättre dag imorgon! Han kanske bara är trött också, för han håller på att somna nu och klockan är inte 19 än..

Ikväll ska jag se film med Malin, Jonas åker till sin lillebror. Och i morgon ska vi åka till Arbrå och bada lite tänkte vi. Om ja nu inte ligger i feber, har känt mig knöven hela dagen och frysit längs ryggen och det är ett tecken på att det kommer bryta ut en förkylning snart! Men hellre det än att man går o snorar flera månader och aldrig blir hundra! Det finns alltid nått positivt till allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0