I skrivartagen!

Idag har Neo varit hos farmor och farfar i nån timme, Jonas skulle hjälpa sin bror att flytta och jag var tvungen och plugga lite. Det var meningen att jag skulle skriva lite seminariefrågor tills morgondagen, men påbörjade även den sista rapporten! Det känns ljuvligt att vara igång med den!! För efter den är inskickad så är det dags för ny kurs, nya tag! Folksjukdomar, det känns lite mer relevant än det som vi läser nu, om man får säga så :)
Helgen har gått med en himla fart som vanligt, igår blev det bad. Ialla fall för Jonas och Neo. Jag var med på sidan av och fotade lite och fixade med fika :) Jag har läst på många ställen att det inte är så bra att bada på allmänna badplatser i slutet på gravididtetn med tanke på infektioner och så, så det hoppas jag över! Men ack så sugen jag var när jag stod där vid kanten! Men snart så!

Neo fick vara uppe med oss igår kväll och kika på Robinsson, det var knappt att han orkade vara vaken till slutet och tjatade tillslut om att få lägga sig :)Och i morse fick jag lov att väcka honom vid 9.30. Men mysigt hade vi, vi åt lite grönsaker och dipp o annat gott!


Mys! Man märker riktigt hur han njuter när han får vara uppe lite extra, det är som han känner på sig att nu borde ja sova egentligen :)




Såhär trött var ja tillslut



Titta ja simmar :P


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina långkalsonger Jonas har, dom borde han ha på jobbet också ;)

2010-01-14 @ 21:07:00
URL: http://malinsundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0