Ingen ordning på allting!

Snart kväller, i morgon blir det förhoppningsvis Gävle och Snabba Cash! :) det beror lite på  om vi har någon barnvakt eller inte, J tränar i morgon.... Hoppas på det alla fall! Har hört lite blandat om den, men jag tror att den är kanon!
Idag har vi varit och hälsat på Neos kusin Astrid, han hoppade och skrattade av glädje hos dagmamman när ja talade om vart vi skulle åka, och sa direkt att han skulle rida på hennes häst :) Tänk vilket minne dom har dom små!
Astrid sov när vi kom, och Neo var nog att tala om för oss att vi skulle vara tysta för att Astrid sov, men efter en stund sa han: Måste gå och titta på Astrid :) Tillslut vaknade hon och attans vad dom lekte! Hon är snart 9 månader, men tänk att dom hittar sina små lekar ändå, hon sprang och jagade honom i gåstolen, Neo skrattade så han höll på att kikna där ett tag. Jag Jonas och min bror passade på att kika på lite bilar under tiden, hittade en kanonfin saab men den var såklart såld! Så vi får leta vidare.
Vi hämtade en fin bilstol där också, och lämnade Neos sittvagn. Samt att vi fick med oss en gigantisk kasse med barnkläder. Hjälp säger ja bara, nu har vi två överfulla byråer med bara minsta storleken, hur ska man hinna använda allt? :)

På måndag börjar skolan igen, eller den håller ju på nu med men ja e klar med det vi ska göra sen en vecka tillbaka. Men det ska bli skönt att börja igen på Måndag och få lite struktur på vardagen känner jag, Neo och jag har sovit till halv tio om dagarna, och då går dagarna så otroligt fort, i morse skulle jag lämna honom klockan 9 men vi sov över, ja ni hör ju! Vi behöver lite skola nu :)
Även om Neo inte tycker det, Ska vi åka till dagmamman frågar jag, Näääääe vara hemma med mamma säger han :) Goskrutten! Därför fick han vara där idag och i morgon fast jag inte har sådär jättemycket i skolan, för att han ska vänja sig lite. Vi har varit lediga nästan varje dag nu sen 18:e December.. Så det fick bli 5 timmar två dagar denna veckan.

Sov sött alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0