Men vilket väder!

Vilken kyla! 26 minus här nu! Hoppas bara det stannar vid det, Jonas pratade nått om cirka 40 minus i dalarna? Det är ju inte riktigt klokt! Det är tur vi är lediga jag och Neo alla fall, men vi måste nog gå ut en liten liten stund idag så vi får liiite luft. Vi får klä oss efter graderna helt enkelt :)
Idag har vi turen att bli bjudna på tacos av Andreas och Sussi, vi ska snart åka ditåt så killarna får leka lite innan. Går för övrigt in i vecka 33 idag. Men nu får då bebisen stanna till maj om detta väder ska fortsätta alltså! Det är på tok för kallt för en sån liten att vara utanför magen! Men det är fortfarande ett tag kvar så vi hoppas det vänder!
Jag tycker det har varit vinter en hel evighet nu, men när ja tänker efter så kom väl snön precis efter Lucia? Och det är ju inte jättelängesen?
Ja ja... Nu ska vi göra oss klar! Ha en bra dag i kylan!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag funderade på det, men hon verkar inte ha besvärligt när hon vill kissa och idag har hon sagt att inte har ont någonstans. Ja, det är ju så svårt att veta säkert! Hennes kiss luktar alltid starkt så fort hon får feber... Hon har inte haft feber idag iaf, men jag hoppas inte det är UVI. Jag hade det mycket som barn, och sånt kanske kan gå i arv också?

2010-01-06 @ 17:53:23
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0