Morgonstund!

Nu har vi vaknat, jag känner mig inte utvilad i vanlig ordning! Upptäckte dock att klockan var så mycket som 03 innan ja var upp o kissade första gången! Det har inte hänt på länge!
Blev idag igen väckt av en liten skrutt som kom och klappade mig på armen och sa: Hallå? Hallå? Mamma? :)
Idag ska vi till barnmorskan, spännande! Undrar just hur många besök vi har kvar efter detta? Ett? Kankse 2 eller tom.3? Tänk va ovetandes man är egentligen!

Nu tror vi äntligen att vi vet vad vi ska göra med lekrummet, och det kommer att bli kanon!!! Vi har hittat en jättefin tapet, men det får nog vänta lite för tiden finns nog inte för tapetsering nu i de närmsta känns det som. Kanske skulle inhandla den så vi har den hemma iaf. Så kan man sätta igång när lite tid finnes till övers!
Vi ska även få ett skötbord av min bror och hans tjej som tänkte ställa där inne, det har många lådor och man kan fälla in själva skötgrejen! Supert!

Nu är det en vecka kvar tills storebror Daniel och hans tjej kommer hem och hälsar på! Det längtar vi efter, Arne som Neo kallar honom :) Ja det låter kanske rätt lika, Daniel och Arne? :)
Och veckan därpå kommer min systerdotter upp med sina två barn! Det längtar vi också till, hon ringde igår och berättade att hon tänkte komma upp, och då kollade ja upp vilken vecka som såg bäst ut i skolan så vi ska hinna göra en massa! Barnen får leka med varandra osv. :) Hennes minsta var bara några månader när vi sågs sist och nu är lilla Meela snart ett å!
Nu kommer Neo och sägger Kockost mamma, bäst vi fixar frukost! Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0