Ny dag, nya möjligheter!

Sitter hemma ock skriver färdigt rapporten! Snart snart klar! Underbart! Har även fått till en framsida nu! :) Det tar sig!
Jag vill bara få den skickad nu så ja kan släppa den helt!
Neo sov som sitt vanliga jag inatt igen, dryga 12 timmar! Tack o lov! Vilken skillnad det gör! Men det är nog bra att man får känna på! Och man ska nog inte klaga för att det händer nån natt när han är sjuk eller så när han annars sovit hela nätterna sen har var ett spädbarn! Och jag har verkligen förståelse för er som har barn som aldrig sovit och jag ska inte klaga mer! :P
Jag tror ändå ja kommer att få ett barn som är vaket nu, säger dom inte ett av varje?

Jonas och jag skrattar ibland åt Neos ord, så ja tänkte bjuda på en par styckna :)

Glassbil- Buss glass
Ägg- "kuk" (Hoppas det ändras snar) :)
Vatten- Datten datten dä??? :)

Hoppas ni får en fin dag! Solen skiner alla fall, men lika kallt!



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha det hoppas nästan jag med att ni får... ;) Nejdå, jag får hålla tummarna att vårt nästa barn blir en sömntuta istället!

2010-01-14 @ 21:22:53
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: jossan

Hahah detär tur att Neo kommer ner till gudmor snart så att han får lära sig ett "riktigt" ordförråd snart ;)

2010-01-14 @ 21:32:54
URL: http://mammajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0