Avfärd!

Snart skall vi packa in oss i bilen för en vecka i skärgården! Frågan är om allt får plats, hela nedervåningen är fylld med grejer vi ska ha med! Bara alla barnmatsburkar till Stella, gröt, välling mm blev en gigantisk väska!
Men ack så skönt det ska bli att komma bort en vecka och bara ta det lungt!
Den andra familjens bil var lika full den med sa dom :) Ha ha!
Nu ska jag sätta lite fart innan Stella vaknar och skall ha lite lunch. Neo är jääääättesur och går bara omkring och muttrar, underbart!

Kommentarer
Postat av: CarolineLycklig

Låter helt underbart med en vecka i skärgården! Vi ska ut med husbilen nästa vecka, och jag kan tänka mig att det blir mycket packning för vår del också ;)



Tupperwarepartyn är ju jätteroliga! Finns faktiskt gott om sånt här i Gävle! Jag kan hojta till nästa gång :)

2010-07-14 @ 10:36:45
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0