Hemma igen!

Det var skönt att vara hemma igen i ungefär två dagar. Tills vi måste ta tag i alla måsten som tvätt diskmaskin som skall tömmas mm mm.
Fredagen tillbringades med tjejerna hemma hos Åsa, det var poolparty följt av parken. Trevligt värre var det! Sist vi var allihopa var förra sommaren så det var kul!
Semestern var underbar. En perfekt stuga för barnfamiljer! Ingen farlig väg nära att oroa sig för, ingen brygga på stranden och långgrundt som bara den, 28 grader i ytvattnet där vi badade! Det kan vi inte klaga på!
Bilder kommer vid ett senare tillfälle!
Vår son är alldeles för underbar just nu, han pratar o pratar o pratar om allt möjligt och det är så underbart att lyssna på. Nått som han tycker om att fråga folk just nu är: "Hur många år är du då" :) Sötnos!
En liten fundering jag fick under semester är: Hur skall jag bära mig åt när vi ska åka och bada när Jonas semester är slut? Hur gör man med en tvååring som bara vill ligga i vattnet och har lite sådär svårt att lyssna när man säger vänta och sånna saker :) Och med en fyra månaders bebis som måste vistas i skuggan?
Någon som har bra tips så mottager ja dessa gärna, för Neo älskar verkligen att bada!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har en treåring och ett ettåring och bada med dom ensam är ingen lätt match! Sist vi var å badade så hade jag träningsvärk dagen efter :P

2010-07-19 @ 09:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0