Morgonbestyr!

Sådär ja nu är morgonbestyren avklarade, vi har hunnit med en hel del på morgonen här, bland annat allsång kompat av Neo på munspel :) Tre frukostar lagade jag i orgning innan vi satte oss för att äta alla tre. Neo som äter sin frukost, sen till mig som räknar kalorier och så gröt till lillflisan förstås!
Jag gick med i viktklubb.se i Måndags och ska nu börja seriöst igen med kilona! Jag tycker det är jätteroligt när man har ett program att följa där man även får se framgångsdiagram mm mm mm. Jag har lite ångest, för när Neo var i samma ålder Stella är nu hade jag gått ner nästa alla grav. kilona, men det har jag inte gjort nu! Det har varit dum tid också nu med semester o allt. Men nu är det höst för mig och då kör jag igång stenhårt! Med en fuskdag i veckan!
Jag tänker skriva ner varje vecka vad jag gått ner eller om jag har gått upp, så får jag skämmas om det inte gått nå bra :) Lite pepp!
Jag har precis lagt Stella för hennes förmiddasglur, det är så skönt nu att hon har fasta sovtider på förmiddagen och eftermiddagen, och att man vet att klockan 19 somnar hon, då kan man planera lite mer tycker jag!
Helgen som gick var jättetrevlig, med brännboll och sen en liten fest här på Fredgakvällen, vi skulle gå ut på Lördagen också då man får biljetter för hela helgen när man spelar. Men dom gav vi bort och hämtade hem barnen. Det blir för långt med två nätter på rad! :)
NU har J snart jobbat en vecka efter sin semester, och man märker ju nu hur mycket det gör att vara två hemma alltså, fast det gör inte så mycket när man inte har en tid att passa på morgonen för då kan vi göra allt i vår egen takt!
Veckan har gått i en himla fart, vi har inte gjort något särskillt, hade tänkt åkt och badat med barnen men det har inte direkt varit nått väder för det! Hoppas att få hinna med stranden nån gång till innan det blir höst på riktigt!
Apropå höst, beställde en massa kläder till barnen igår från HM, vad mycket fint dom har till bra pris dessutom.

Bland annat detta till Stella






Bilder tagna från hm.se
Och dagisbyxor till Neo, 49 kronor styck, som hittat när dom sliter dom så! Och lite baströjor blev det till honom. Han vägrar tillexempel att ha lite finare byxor eller jeans, och skjorta ska vi inte tala om :)


Blid från hm.se

Han är så otroligt rolig Neo nu, han säger så mycket roliga saker och låter så klok ibland :) Ha ha igår sa han åt mig: TYsst mamma nu är det jag som pratar, sluta tjata!!! :) Då är det lite svårt att hålla sig för skratt.

Jag sitter vid min mor och fars laptop nu, våran verkar ha kraschat, ska se om jag får tag i någon som kanske kan fixa det, vi vill ju inte mista alla våra bilder!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny Lundin

Jag har oxå beställt från H&M till barnen..samma byxor till Nattis bl a..mkt bra priser:)Hoppas allt är bra m er!

2010-07-29 @ 10:15:59
Postat av: Frida

Men usch vad jobbigt med bilderna! :( Hoppas ni får till det.

2010-07-29 @ 22:06:16
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0