Svettigt!

Vi är alldeles svettiga innan Neo har deckat i sin säng. Nattningarna är inte att leka med numera! Han hittar på VARJE liten anledning han kan för att komma upp, kissnödig, bajsnödig så nu har vi varit på toa två gånger sen han skulle sova. Är det inte toaletten så är det vatten eller nånting annat. Fast man kan inte annat än skratta åt honom heller, han pratar ju och säger det mesta nu så  det är himla roligt att lyssna på honom!
När vi skulle äta hade han tagit en sked för mycket då sa han med bestämd röst: Lägg tillbaks den, det var ingen som reagerade så mycket så han sa igen med ännu mer bestämd röst: Lägg tillbaks den mamma sa jag åt dig! :) Ha ha han tar efter det vi säger!
Nu kom Jonas ner och berättade att han sagt åt honom: Pappa nu är jag jättearg på dig för att du hade sönder min sköldpadda :) Sötsnöret!
Stella somnar på en sekund och sover sedan 11 timmar i ett sprut, hur vore det om båda kunde sova tidigt? Ja ja det kanske vänder nått tag :)

Kommentarer
Postat av: Linda F

Men vist är dom söta och lyssna på ibland när dom kommer med så tokiga saker...Neo är rätt lik William kan jag lova..Igår fick jag höra -Mamma tyst och sov nu klockan är mycket...Undra var han kan ha hört de?? ;-) kram på er

2010-07-06 @ 23:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0