Underligt!

Hur kan man tycka att nån som ligger och suger på sina tår är det sötaste man nånsin sett? :) Stella har verkligen upptäckt sina fötter och stoppar dom i munnen såfort hon ligger på rygg.
Idag har Jonas jag och Stella varit på Glössbo möbler, vi fortsätter vår jakt på det perfekta skribordet. Men hittar det inte någonstans! Vi får helt enkelt leta vidare, är det nån av er där ute som har ett till salu så hojta till!
Neo fick äran att följa med famor och farfar till träslottet och busa idag. Han har pratat om det här på kvällen så det var en hit!
Jag sitter nu och kollar på smhi.se för att se vädret till helgen, vi ska ju vara med och spela på brännbollsyran. Men dom verkar ändra sig hela tiden så ja väntar ytterligare nån dag innan jag litar på nått, igår var det regn, idag såg det ut att bli fint!
Lill flisan sover sen en timme tillbaka ungefär, Neo duschar med pappa för han ville lägga sig han med sa han. Sen ska jag se några avsnitt av "Parenthood" Har ni missat den serien? Se den! Kanonserie verkligen!
Entourage har börjat igen med, härliga härliga serie! Nu ska jag nog spara så vi har några avsnitt att se :)

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundin

Ja visst är d hur fint som helst när dom biter sig i tårna:)Allt bra m er??Kram

2010-07-21 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0