Kronprinsessans dag?

Näe tänk för att det är Stellas stora dag! I morgon döps vår lilla sessa! Allt är klart inför dopet nu, tror jag! Skulle skriva en lista nyss med saker att göra i morgon, men helt plötsligt så kom jag inte på någonting! Märkvärdigt!
Jag funderar just hur jag skall kunna hålla mig från tårar, är så känslig när det kommer till sånt där! Dels de två psalmerna vi valt är så otroligt fina samt att min kära klasskamrat skall sjunga en sång! Oj hur ska detta gå känner jag nu! :)
Ja nu blir d alla fall sängen så vi orkar med dagen i morgon, barnen sover sött, Stella sedan länge och Neo somnade nyss. Han var helt uppe i varv då vi har besök :)
På kvällen i morgon skall J och jag vara för oss själva och gå på fest, det är 50 och 30 års fest! Det känns lite svårt att lämna bort Stella för första gången, men jag vet att kommer att gå jättebra. Barnen skall sova hos farmor och farfar. Ha en bra helg hörrni!

Surr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0