Nattsudd!

Såhär länge vet ja inte när ja var uppe senast :) Detta beror på att ja somnade med Stella när hon låg o sov, lade över henne i våran säng och skulle mysa lite bara. Nästan 3 timmar sov vi! Underbart. Jonas och Neo hann med att städa bilen, vända på bilstolen och åka på stan. Neo hade ropat efter en liten flicka på stan: Hallå flickan, är det bra eller :)
Han har börjat säga eller efter mycket nu,mamma är du uppe, elleeeeer? ropar han till mig ibland :)Sötisen! Det är så mysigt att lyssna på ett barns funderingar och lekar. Igår när vi skulle gå till dagmamman sa han, vänta mamma jag ska bara dricka kaffe, om fem minuter kan vi gå :) Undrar just var han fått det från? Och igår när jag hämtade honom sa han helt appropå, mamma... jag vill ha en likadan häst som pippi. Vill du? Frågade ja, jaaa mamma, och var ska den bo frågade jag. På altanen tydligen :)
Denna veckan har jag varit trött trött trött, Stella har vaknat en gång nu per natt sen i Tisdags och sen har hon velat gå upp vid sju tiden :) LIte skillnad mot för hur hon brukar sova. Äta vid sex första gången för att sen sova till tio, Jonas skrattade åt oss förra veckan, jag fick då ringa till Barbro och säga att vi var påväg vi hade bara försovit oss, och då skulle vi vara där klockan TIO, halv tio vaknade ja och barnen  sov som stockar :)

Nu har Jonas semester! Mysigt med ledighet för hela familjen! Och faktiskt så ser ju vädret ut att bli bättre med! Vi hoppas i alla fall på det!!! 

Näe nu ska jag försöka komma i säng ändå, midsommarafton med firande i morgon, förhoppningsvis tittar solen fram även då, även om det inte såg allt för lovande ut! Neo ska ju få dansa runt midsommarstången :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0