Vi har

Semester! Och njuter av att vara lediga tillsammans! Så min sista prio blir nog bloggen kanske! :) Idag har det varit otroligt varmt! Jag har bränt mig en massa på axlar och ansikte! Men det är underbart att värmen kommit lagon till semestern!
Inte långt kvar tills vi åker heller, vi och ett annat par med barn vi känner har ju hyrt stuga i Öregrund en vecka nu här snart. Det ska bli underbart. Då Neo och den killen är likt bästisar också.
Stella växer och frodas, hon äter gröt och potatis för tillfället och det funkar kanon, ska till BVC på Torsdag får se om hon växt något sedan sist. Jag tror knappast att hon kommit upp i Neos 7900 Gram som han vägde då han var 4 månader:)

Bjussar på lite bilder!
I övrigt känner jag mig: LYCKLIG!



Det finns inget vackrare än att se hur mycket dessa två verkligen älskar varandra redan! Neo skiner upp som en sol och skrattar när vi tar med oss Stella upp och väcker honom, han tycker annars inte om att bli väckt på morgonen :)

Och mitt uppi hans lekar så stannar han upp för att springa och pussa på henne för att sedan fortsätta leka igen, helt underbart!




Stella smakar potatis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0