40+4

Mer än så säger vi inte om detta! Ni förstår kanske hur vi känner oss? Inatt blev det inte många timmars sömn, värkar till o från som i vanlig ordning försvinner! Suck!
Neo och jag är uppe och poar på, har just ätit lite frukost, hade hoppats på sol idag med, men icke! Igår var vi och lekte med Neos kusin, vi tog en pulka/snowracer promenad i det underbara vädret! Neo skulle gå och åka omvartannat.
Till nått roligt han sa igår: Han talade om vad alla gjorde, vilka i familjen som jobbade och inte. Och så kom vi till mormor, som är pensionär. Jobbar mormor då sa jag, Näääe mormor kissar med killian (deras hund) Och det har han ju rätt i att hon gör :)

Idag spelas första semifinalen i bandyn! Spännande, jag längtar till klockan 16. Kanske får ja ångra att ja skrivit detta? :)

I morgon då, jaa det blir väl till att åka till Hudiksvall på seminarie det då! Och ringa barnmorskan, jag skulle ringa henne om jag inte fått som i morgon. Tydligen skall det bokas tid för UL, alltså ska vi kanske åka 10 mil för att göra ett UL nu... Inte direkt vad man känner för nu kan ja tala om! Men men....! Vi får då se det lilla miraklet, men såklart hoppas vi att hon/han kommit ut innan. När tror ni den kommer? :)

Vi har för övrigt inte helt enats om något killnamn heller, så är det någon som har förslag? Tjejnamn är klart, omän jag hellre vill ha ett annat om jag helt solo skulle få bestämma :)


Kommentarer
Postat av: Jenny Lundin

Tycker sååå synd om dig..har hört att det är jobbigt att gå över tiden.Tror att du har en liten envis tjej där inne i magen..men snart måste "Hon" komma ut vare sig den vill eller inte!Lycka till när det är dags!!Kram

2010-03-07 @ 14:15:38
Postat av: Marie

Trodde nästan ni hade fått bäbis nu...Blir så sjukt impad av att du kan vara ute på & gå, och kanske till å med dra en snowracer? Men det är kanske jag som haft jävuls-graviditeter..haha. Jag har inte kunnat förflytta benen av fogarna, har t.o.m fått nå bestående med av det...känns även nu ibland.



Hoppas det sätter igång nu så du får träffa din lilla krabat! Good Luck!

2010-03-07 @ 16:42:05
URL: http://marranlarssons.blogspot.com
Postat av: Malin

Grattis till Stella! Hoppas allt gick bra och njut av bb tiden! Hälsa Jonas också!

2010-03-08 @ 10:12:53
URL: http://malinsundqvist.blogg.se/
Postat av: CarolineLycklig

Förstår av Malins kommentar att ni fått en liten Stella nu! Stort GRATTIS! Hoppas allt är bra med er! Kram

2010-03-08 @ 11:50:06
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0