dålig update!

Jag vet! Men livet rullar liksom på i 180 just nu :) Har börjat pluggar lite igen idag också så nu är det verkligen fullt upp! Men jag blickar framåt mot en ledig sommar med mina 2 hjärtan! Mycket bad ska d bli! Det är det ja måste fokusera på om jag ska orka!
Klarade mastodonttentan alla fall vilket gav mig lite motivation igen, annars lutade det mer åt att vara mammaledig!
Stella växer o frodas nu, hon har gått upp lite lite i vikt hittills men vägningen idag såg jättebra ut! Hon är mera vaken nu vilket är jättemysigt! Hon ligger mest o kikar, gör inte mycket väsen av sig. Hon somnar och vaknar samma tider nu också vilket är skönt, MEN det kan vända snabbt :)
Neo är stolt och tycker mycket om sin lillasyster, häromkvällen när hon låg och gnydde så satte han sig i soffan och drog upp tröjan och skulle mata henne, kärlek!
Han sa även igår när han höll henne: Min det här pappa :) Än så länge har han inte visat någon direkt svartsjuka, man har ju hört om många som varit dumma på sina småsyskon och så, dock så har han kommit in i en ordentlig trotsperiod nu, det kankse är så han visar att han e lite svartsjuk att han inte får 100% uppmärksamhet från båda håll. Det gäller att försöka vara konsekvent och hålla tålamodet uppe även om det är supersvårt! Man kan helt enkelt bli så arg! Men det går över lika fort igen :) Igår kväll låg vi i sängen, han började klappa mig i håret och sa: MIN mamma :) Då glömmer man allt vad trots och allting heter!
Nu skall jag återgå till att renskriva lite pediatrikfrågor...
Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0