Kära vän!

Nu var det en vecka sen vi fick åka ambulansen till Gävle med lill fia! Hon var så dålig, bara kräktes och kräktes och jag fick inte i henne någon mat tillslut. Hon var jätteslö och det gick knappt att väcka henne.
Väl framme kände jag mig mycket tryggare, och det var många olika "diagnoser" innan jag tillslut också började kräkas och dom mer eller mindra kom fram till att det måste varit vinterkräksjukan hon hade.
Först trodde dom att det var fel på magmunnen så vi fick invänta UL-Buk, och dom talade om att om så var fallet skulle det bli operation, operation!! Kan ni förstå min skräck när jag tänkte tanken?
Men när dom hade gjort undersökningen visade det sig att allt såg jättefint ut, tack och lov.
Efter tre dygn med sondmatningn och allt va det var fick vi äntligen komma hem, trötta och utmattade av sömnbrist och oro.
Jag är fortfarande helt slut, lillfia vaknar ju några gånger per natt och vill äta, samtitigt som jag måste kliva upp vid 6-7 tiden för att plugga hela dagen. Just nu känns det som att mina ögon går i kors! I morgon är tentan, jag har inte några jätteförhoppningar på den, det är rätt svårt att få in en hel kurs på endast 2 dagar. Men försöka duger tycker jag! En del av tentan är Obstetrik och det är jätteintressant så det har jag fått in, resten lite sådär halvdant, men jag har fortfarande några timmar på mig innan Neo ska hämtas, så ja läser mellan amningarna när Stella sover.
Jag har precis beställt två söta klänningar till Stella och jättefina shorts till Neo från Villervalla, vad mycket fint dom har nu till våren och sommaren! För er som inte upptäckt deras kläder, kika in på deras sida här
Tänkte bjuda på en bild på en piggare Stella, men blogg.se ville inte det!

Kommentarer
Postat av: Linda F

Men fy vad hemskt de låter....Hoppas ni är friska och krya nu.Du är ju helt sjukt GRYM som pallar med allt på en och samma gång...Håller alla tummar och tår att de gick bra på tentan. Kram <3

2010-04-03 @ 17:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0