Livet som tvåbarnsmor!

Vad underbart det är med en liten större familj :) Neo verkar gilla att vara storebror, han blir förtvivlad om Stella är ledsen och är snabbt där med en napp, en snutte eller någonting :) Och vill ofta och gärna klappa henne på huvudet :)
Hon är bedårande vår lilla skrutta, hon äter och sover och är mest nöjd hela tiden, underbara barn! Inatt sov vi från 22.30 till nästan halv fem innan hon vaknade och ville ha mat, ack så skönt det var. För på slutet av graviditeten var jag ju upp och kissade varannan timme.
Nu ska jag gå och mysa med min lilla familj!!!

Flisan 2 dagar gammal, har ni sett att hon har redan ögonbryn :)


Kommentarer
Postat av: jenny Lundin

Vad skönt att det går bra för dig å din familj...visst är det härligt m två små barn..kan fortfarande inte fatta att jag är 2 barns mamma...mys på ni..d gör vi oxå!Sååå fin hon är er lilla Stella!kram

2010-03-12 @ 18:15:44
Postat av: malin

gud så söt hon är :) ja visst är d härligt med 2 busfrön :)

2010-03-12 @ 19:28:30
URL: http://maspen.blogspot.com
Postat av: Linda F

Åååå vad fin hon är eran lilla prinsessa...Storebror kan sin sak med napp och trasa.. Sötis Kram på er

2010-03-12 @ 20:04:15
Postat av: Jessica Wollarth

Vad söt hon är!

Jag tycker att hon ser äldre ut en två dagar måste vara de söta ögonbrynen som gör de :)

Sköt om er!

2010-03-14 @ 21:11:12
Postat av: sofie

Gud va fin hon är! Himla lik din mamma alltså!!! Jag kommer snart o hälsar på! Puss

2010-03-15 @ 20:21:05
Postat av: hanna

Underbar tjej! Jag är så glad för er!



Vet du gumman?? JAG HAR FÅTT JOBB IDAG!=) Är så himla glad!

2010-03-15 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0