Nattsudd!

Insåg just att OS är slut för denna gång, det kommer att bli tomt i rutan! Neo gillade Curling, städa mamma sa han :) Och det har han väl rätt i med?
Klockan är just nu 01.19 och jag har sånna kraftiga sammadragningar att sova inte är något alternativ just nu, har tagit lite tid mellan och det är hemskt oregelbundet, först var det 15 minuter mellan en timme, men nu kommer det lite hipp som happ bara..
Ska se om ja kan somna på en alvedon kanske. Min tanke för mogondagen var att åka till Gävle och gå på föreläsningar hela dagen, klockan var ställd på 05. Detta är heller inte längre något alternativ känner jag! Så jag blir hemma och nöter lite läkemedelsmatte istället. Det kan behövas, att man kan vara så förskonad från matematiska kunskaper som jag är? Sist gick tentan vägen på första försöket, men det var ren och skär tur tror jag! :)
Någoting roligt man märker när man e vaken såhär på natten är att Neo pratar en del i sömn, hittils har han ropat på mig, pratat om någon buss och svamlat någonting obegripligt på "Neiska"
Nog från mig nu, ska fortsätta ta lite tid och försöka sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0