Sunshine!

Tittar man bara på himlen idag kan man tro att det är vår eller rent utav sommar faktiskt! Underbart! Nu borde det inte bli sådär kallt nått mera va? Kanske tom lite tö...
Idag är vi utvilade jag och Neo, sov länge idag och det märkt direkt på hans humör! Vi går nog ut en sväng i solen idag annars vet ja inte vad vi ska hitta på för någe!
Ingen bebis så långt ögat kan nå alla fall! Envis som sin mor :)
Jag vill gratulera en kompis till mig som igår fick en son, fem veckor för tidigt men dom mår alla bra och det är huvudsaken! Jag skojade med henne häromdagen och sa att tom: du får väl bebis före mig, och så blev fallet :) Så nu är det verkligen bara jag kvar av de ja änner som skulle ha bebbar, och min klasskompis som ska ha i Maj då förstås, men min borde väl ändå komma för Maj? he he!

Nu vankas mannagrynsgröt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du får före.. vill inte ha än!! Den kommer.. förr eller senare! vill snart hälsa på å låna bebis!! kram magdalena

2010-03-04 @ 12:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0