Attack!

Vilken underbar helg! Sol sol sol sol! Det har blåst en del, men det har vi inte kännt av så mycket då det är lä på altanen! Lovely! Vi börjar få ordning där nu och de nya utemöblerna står på plats, nu fattas en matta, en blomstege och massa massa massa fina blommor! Sen kan vi börja njuta av vår uteplats! :) Men först får det nog bli lite varmare också!
Jag har blivit attacktrött de senaste dagarna, Stella har sovit hela nätterna nu hela helgen och nån dag innan det också, och det är väl nu när man får sova igen som tröttheten kommer tänker ja. Jösses det svider i ögonen när jag stänger dom!
Båda barnen ligger i sina sängar och sover nu och vi ska kika på hockeyn och slinga mitt hår. Får se hur resultatet blir när två tröttmössor ska ge sig på det :)
Hoppas ni andra haft en bra helg med!

Kommentarer
Postat av: malin

så sant fast det var under de 5 månaderna som jag ammade som C ständigt var förkyld, är först nu han kan hålla sig skapligt frisk. Men nån feber har han inte haft iaf :) Men sen är d ju så att vi har ju båda äldre barn å även fast dom kanske inte alltid är sjuka så släpar dom ju hem skiten å då tror ja inte att d spelar sån stor roll om man ammar lr ej.

Hoppas ni får en trevlig resa! :)

2010-05-10 @ 11:56:00
URL: http://maspen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0