Maj!

Helg igen då alltså, den här veckan har gått fort men ändå varit väldigt lång tycker jag! Stella har sovit två hela nätter den här veckan :) Det tar sig!
Helgen kommer nog att bestå av lite altanfix, köpte nya utemöbler igår som väl skall sättas ihop, och fixa lite mysigt där ute. Men är det bara jag som knappt kan vänta på att få sätta ut blommor? Men det är ju så lymla kallt om nätterna, och inte före den 6:e Juni eller vad säger dom?
Är det nån av er där ute som har nå tips på nån bra websida som säljer insyndsskydd/markis tyg?

Stella hade gått upp bra i vikt alla fall, vi vägde henne igår, och LÅNG blir hon. Redan 58 lång och en kurva över på längden, dock ligger hon lite under medel på vikten, men hon följer ändå sin kurva, en lång och smal tjej! Hon verkar ha fått in lite rutiner vad gäller middagssovning och kvällssömn :) Hon har sovit middag exakt samma tid hela den här veckan från 9.30-14 och somnat samma tid på kvällen nu, vi hoppas att det håller i sig. Med ett till barn hemma så är det skönt att ha lite koll på sovtider och diverse tycker jag!

Just nu sitter jag och håller mina tummar för en vän till mig som är inne på förlossningen! SÅ spännande. Jag tycker det är så häftigt att gå o vänta med spänning tills det är klart! Åå jag vill vara med om det själv igen ja! Men ja vill inte ha flera barn, hur gör man då? :)

Nu ska jag försöka ta tag i tvättberget inne i badrummet, det verkar som man kan hänga ut tvätt idag så då torkar det lite fortare, för vi har varken tumlare eller torkskåp. Vilket jag faktiskt inte saknar nått vidare heller, MEN det känns som att det hänger tvätt överallt ibland :)

Kommentarer
Postat av: CarolineLycklig

Jag går också och väntar på dagen man får planera ut blommorna! Men precis som du säger så kan det komma några frostnätter där i början på juni.. så vi får nog hålla oss ett tag till :)

2010-05-07 @ 13:13:55
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0