Ny studie!

Visar att kvinnor som inte får 8 timmars sammanhängande sömn får större bukomfång :) Då har ja nått att skylla min mage på hah! :P
Har lagt ner tanken på att kunna ha bikini i sommar, tror inte dagliga situpsen kommer att hinna visa något vidare resultat innan dess! Fast med tanke på va kallt det blivit tycks det ändå dröja innan badsäsongen är här!
Neo var så söt igår och skulle göra situps som mig, jag önskar verkligen filmkameran varit framme då! :)
Här i huset är det sjukstuga idag, Neo förkyld, jag förkyld och Stella förkyld! Så det där med att amningen skulle fungera som nått slags skydd? Ja vet inte om jag tror på det, hon fick ju vinterkräksjukan när hon var 14 dagar också.. Hmm...?
Så vidare värst pigg är ja inte idag, varit upp en par gånger och matat i natt, och klockan 05 tyckte Stella det var morgon, lyckades få henne att somna om strax före sex, då ringer J:s alarm så då vare kört, sen slumrade hon bara lite fram o tillbaka till 07 då vi steg upp, och så lite feber på det! Ja man känner att man lever det kan ja säga..

Idag är jag 8 veckor gammal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0