Små ideér!

Sjukstuga här,alla är förkylda utom pappa då han klarade av sitt för nån vecka sedan. Stella var så snorig i morse så hon kunde knappt andas stackarn! Tur det finns nässug!
Neo snorar och hostar för fullt han med, men ingen feber har han haft. Jag känner mig allmänt knöven men börjar bli bättre!
Idag har Stella och jag bara varit hemma sen vi lämnade Neo hos dagmamman, skönt! Har vilat lite och rensat ur en del kläder hon vuxit ur, hon blir lång lika som sin bror! Två kassar ska vi nu lämna över till nästa i släkten som väntar smått i början av Oktober! Jag ska bli faster igen! Tänk så många barn vi har nu: I åldersordning: Noah, Isabelle, Neo, Mille, Astrid, Meela, Stella och ett pyre i magen på Anna. Ni kan ju tänka er om alla skulle salmas på julen, när dom är sisådär 5-1 år ha ha kaotiskt värre men underbart!
Neo har så roliga ideér för sig numera, igår tog han på sig tofflorna och skulle ha bolibompa ryggsäcken för han skulle ut och springa med pappa, som för övrigt var på jobbet :)
I morse klädde han på sig munderingen igen och skulle denna gången gå till skolan! Sötsnöre! Vad gäller trotsen så är det värre än vanligt det med, jösses vilken vilja! Han testar verkligen vem som ger sig först! Det gäller att andas och räkna till tio ibland!



Bilder från en av Neos alla lekar: Zoo, det är ett program på bolibompa som handlar om en tjej som bor vid ett Zoo, därifrån kommer denna idé



Mat ska dom ha!



Och så lekar med bilar såklart, här är "Dadda" och "Nanna"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0