TGIF!

Snart skall vi bege oss för att träffa en liten färsking, Elvira! Hon är född den 8:e precis som Stella, fast 8:e maj :) Mysigt!
Ikväll väntas tacomys! För er som inte känner mig så ÄLSKAR jag tacos över all annan mat, mina släktingar trodde Stella skulle komma ut med en mexikanarhatt :P
Nu har Stella passerat 5 kilo och är 60 centimeter kort, lilla sessan! Hon äter endast ersättning nu, två dagar innan vi åkte till Göteborg tvärvägrade hon bröstet, hon bara skrek och skrek så fort jag skulle amma henne. Hon tröttnade väl på det för det kom så mycket snabbare ur flaskan. Fick trycka ut lite mjölk d första dagarna för det spände, men nu är nog mjölken ett minne blott. Men vad gör det? Hon växer och frodas och är helnöjd! Hon har fått i sig de första två månaderna iaf. Och det är jag glad över!
Ja vad ska vi hitta på i helgen då? Vi tänkte nog ta oss en tur på marknaden i morgon för Neos skull, sen på kvällen är det schlagerkväll, Jonas ska vara hemma med barnen och spela tv spel med lillebrorsan. Sen Söndag ska det firas födelsedag och morsdag, nästa vecka är fullspeckad, träffa vänner med barn, öppna förskolan, återbesök samt cellprovstagning, begravning :(

Hoppas ni får en trevlig helg alla! Jag ska lägga upp lite bilder nån dag, men kameran blev kvar i Göteborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0