Det ÄR nått fel!

Igår hade ja bestämt mig för att ta det jättelungt hela morgonen, idag när man slipper stressa iväg till dagmamman. Hade tom. tänkt att strunta i o bädda sängen idag, d ni! MEN nu är klockan 09.15, alla tre är klar, sängarna bäddade, allt undanplockat, o jag har påbörjat städning av huset, det är ju nått fel på mig! Kan liksom inte låta bli, önskar att ja kunde ibland! Vet fler i min familj som är lika så det är väl ett släktdrag. Så nu ska jag väl fortsätta städa innan det väntas jobb i em. o i natt.
Barnen leker så sött med varandra!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha vad gulligt att du planerade att inte bädda sängen! :) Jag kan ibland (märk väl, IBLAND) planera att bädda den ;) Men när vi jobbar, på veckorna, är den alltid obäddad!

Kvalster trivs bäst i bäddade sängar... hrm... :)

2010-11-12 @ 22:07:51
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0