I största allmänhet!

Idag har jag en sån där dag då jag irriterar mig på folk i största allmänhet! Tur kanske att vi bara varit hemma idag, småfisarna o jag! Stella har haft feber hela helgen så det kändes lika så bra! Bara feber inget förkyld eller nått annat, förutom att hon dregglar som bara den, så det kanske är två tänder till på g?
Det var 2 månader sen de första två kom så det borde kanske vara dags, hon är otroooligt mammig, såfort hon ser mig om hon är hos pappa så gnäller hon och ska till mig. Mysigt å! :)
Jahapp annars då? Vi har avlöst varandra i helgen, när jag kom hem från nattjobb i Lördags morse åkte Jonas direkt på match o kom hem på natten, o dan efter skulle ja jobba igen så vi löste av varandra här i morse då han fick sin farsdag present ( en tavla ) Och i morgon sticker han till sthlm. Och blir borta till Torsdagkväll... Tre dagar blir vi ensamma nu, gissar på en trött mamma lagom till 3-årsdagen på Fredag!
Neo har upptäckt en nytt intresse, att dansa. Vi har haft disco hela dagen lång och dansat o sjungit. Helst ska d vara musik från djungelboken!
I övrigt så sätter han sig gärna hela tiden vid datorn, han vill att man startar youtube, sen sitter han o klickar själv på de klipp han vill se, skulle han få bestämma skulle han sitta o klicka heeeela dagarna. Skrämmande hur lätt små barn lär sig! Han kan även hur han ändrar så han får fullbild, och sen tillbaka till liten bild kanske blir ett datasnille?
Vad vi ska göra när vi är själva får vara oklart än så länge, tvätta en hel del är ja rädd och baka måste ja göra, kalas som sagt till helgen och endast en kaksort e bakad, gjorde ju muffins men en sats blev bara 5 muffins så det är inte lönt att bjuda på dom!
Nu ska ja hoppa i säng!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja en av mina vänner var öppen 5 cm när de kollade (hennes andra förlossnig), och kort därefter hade hon krysvärkar, och visst, då var hon öppen 10! Hualigen!

2010-11-16 @ 20:35:58
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0