Idolfredag!

Adventsmys och idol står på schemat ikväll! Neo har varit vaken med oss rätt länge det är så mysigt tycker jag! Han har lekt kiosk med oss på vardagsrumsbordet :)
Idol var d ja: Jay har varit min favorit sen audition, och är det fortfarande! Dels för att jag är lite svag för sån där rockmusik som han brukar köra, lite så Creed, Nickelback stuket och framförallt så har han ju en fantastisk röst, jag blir förvånad om han inte vinner alltihopa faktiskt!



Idag har vi haft en mysig hemmadag jag o barnen, vi var ut en sväng på förmiddagen, tog vagnen till Stella och Snowracern till Neo, detta rekomenderas icke på oplogade vägar, jag var helt svettig när vi kom in igen ha ha!
Sen hade vi besök av A-k, Vi träffades idag för att planera in en gemensam 30 års fest. Längtar massor!!!

Hennes småskruttar var också med, vad liten Stella blev helt plötsligt då, hennes son är ju född på Stellas BF dag, men det ser ut som det skulle skilja flera månder på dom inte bara fem dagar hi hi lillfisan våran! Vi träffades idag för att planera in en gemensam 30 års fest.
He he Jonas o ja pratade om det idag att hon är så snäll och tyst så ibland glömmer man av hennne, o nu när hon kryper också så vet man inte var hon tagit vägen helt plötsligt så det gäller att hålla koll på henne nu :) Grind till trappan är nått vi måste skaffa snart, är det någon som har nått bra tips på grind som är lätt att öppna? Neo skall ju ändå kunna öppna om han vill gå upp eller ner, helst en vit också då förstås :)
Ha en underbar helg hörrni! I Morrn vankas klassfest för mig, ser fram emot det massor! Sen ska vi på tranan!

Kommentarer
Postat av: Frida

Snickra ihop en egen grind kanske? Då kan ni ju använda en vanlig hasp som han lätt kan öppna och stänga.

2010-11-27 @ 23:22:56
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0