Muffins!

Idag är vi mycket stolta förädrar! Vår son klarade tandläkarbesöket galant, han hade jättefina tänder tyckte sköterskan och hon sa även "Du har inte napp, det ser jag" :) Jag var livrädd för att dom skulle säga nått om det, fast 2 år och 4 månader kanske inte är så jättesent att sluta med napp har ja förstått! Duktolle!
Eftersom han var så duktig fick han gå på torgboden och välja en leksak, kan ni gissa vad d blev? Bilar! Ett rorry racerbil set, och gissa om han är lycklig! :)
Fast vaaarje gång vi är in där så är han o drömmer om ett dockhus, den skulle ja haft säger han varje gång. Skrutten! :)
Även en rosa barbie bil med barbie docka vill han ha he he!
Stella sov sig genom tandläkarbesöket hon, gott i vagnen! I morse avancerade hon lampa från "Ba" till "Ampa" Hon blir för övrigt åtta månader idag, grattis vår lilla prinsessa!
Nu ska jag slänga mig i soffan o se på desperate, i morgon skall vi till BVC på treårskontroll, spännande att se hur lång han blitt på ett år! Efter besöket stannar vi på öppna o leker, alltså ingen dagmamma i morgon, hon skulle vara på dagis i morgon så dom ska dit då är d bättre vi är på öppna, så får han leka av sig där :)
Hela huset doftar muffins! Neo o jag har bakat tobleronemuffins till kalaset, återstå att se om dom blev bra!
För övrigt trodde ja vi målat o slipat färdigt på ett tag, men icke! Vi var o köpte ett skötbord igår, ett kanonskötbord som vi ska ha i badrummet på nedervåningen, så nu har vi ett på varje våning. Men det ska ju såklart slipas o målas o slipas lite till :) Jag tror inte vi har en enda möbel i huset som inte är vit, jo en jättefin gammal byrå som vi behållt som den är, lite sliten o charmig. Snyggt att det bryter av! Love it!
Natti natt på er!
På Fredag ska ja föresten jobba som det ser ut, kan bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0