Nu så...

NU får man julmysa utan att någon kan klaga på att man är för tidigt! Underbart! Barnen o jag har precis kommit hem från mina föräldrar där vi blev bjudna på mat, Stella somnade i bilen o jag tror att Neo och jag ska hoppa i ett bad nu och sen se bolibomp.
Vi hade en jättetrevlig kväll igår med klassen :) Men det var alldeles för mycket folk på Tranan tycker jag! Det gick knappt att gå där inne, vad är d för kul med det? Dom måste ha släppt in fler än vad som är max kändes det som.
Fick en lång sovmorgon idag innan Jonas åkte på match, men iaf. Så blir man himla trött dagen efter man varit ute på, så det är en trött mamma som lägger sig i soffan när den andra har somnat :)
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0