Oväntad vändning!!

Vi var i köket och skulle plocka fram grejer, Jonas o Neo skulle göra pepparkakshus samtidigt som ja skulle koka knäck. MEN han slog munnen i köksbänken när han stod på sin pall, pang sa det bara :( Och tanden blev intryckt och han klagade mycket över hur ont det gjorde så vi fick ringa folktandvården, så nu är dom där... Lilla skrutt! Tanden är så stoooooor grät han, det kändes väl så...
Under tiden har ja kikat runt lite på julklappar till busen, och hittade kanske den perfekta? Eller egentligen inte för bilderna skall inte bli nå vidare värst bra, men det spelar väl ingen roll för Neo? Han älskar verkligen att fota



Denna söta kamera! Stöttålig och tillverkad för barn! Vi får se... Ska fundera

Bilden lånade jag från www.shoptime.se

Kommentarer
Postat av: Frida

Men

2010-11-30 @ 21:52:51
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Frida

Stackarn! :´( Hoppas inte att tänderna där under blir skadade. Kom ihåg att kontakta ert försäkringsbolag, oavsett om allt såg bra ut hos tandläkaren. Det fick vi göra när Signe slog munnen på förskolan.



Men va? 5 cm?! Har jag aldrig hört förr! Fast jag var visst också öppen 5 cm förra gången jag kom in :) Låter ju sjukt mycket... allra helst när man har en timmes bilväg och jag öppnade mig de andra 5 på 1h 45 min förra gången... :)

2010-11-30 @ 21:56:30
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Frida

Nä, Signe verkade inte ha slagit i sina tänder ens, det märktes inget på dem iaf så vi fick ingen sån info. Det var Per som var iväg med Signe till tandläkaren också ;)

2010-12-01 @ 09:38:48
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0