Pladder!

Mitten på veckan redan, hjälp var tar tiden vägen? Endast tre månder kvar tills ja ska sätta mig i skolbänken igen! Det kommer gå alldeles för fort känner jag!
Våran lilla bebis säger nu både mamma o pappa, Jonas är stolt för även hon sa pappa först :) Nu menar hon verkligen det, förr har hon ju sagt papapapapa mamamamamama, men nu härmar hon om vi frågar: Kan du säga mamma, kan du säga pappa :)
Hi hi precis som ja sitter o skriver säger Neo:"Hon säger mamma nu, nu är hon lite lite större och kan snart börja hos Barbro". Alldeles riktigt att hon är lite lite större, han längtar så tills hon blir större så dom kan leka märker vi! Helgen var för övrigt bra, det var trevligt på förfesten, Tranan sådär. Är lite för gammal :) Knappt nån i min ålder där!
Ungarna hade sovit som stockar hos mormor, Stella hade somat vid 18 och vaknade vid 06.30, skönt att hon sover tryggt!
Hon sover jättebra nu igen, 12-13 timmar är inte heller så kinkig som hon varit nån vecka här. Så hon har väl varit inne i någon slags period igen. Nått som är lite konstigt, får hon barnmatsburk äter hon nu jättelite, men får hon bitar av riktig mat kan hon äte precis hur mycket som helst! Så burkmatstiden kanske är förbi nu...Lillan!
Nu ska vi göra oss klar för dagmamman, jag vaknade jätteförkyld! Suck, det tar aldrig slut detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0