Present!

Jag fick föresten presenter av Jonas när han kom hem från Stockholm. En underbar halsduk, läppglans och ett nytt duschmunstycke :) han tyckte ja skulle ha det som duschar så ofta och så länge. Han tycker för övrigt jag har konstiga saker för mig när ja duschar och efter ja duschat :) Så många krämer säger han, he he karlar kan inte förstå sig på!
För övrigt så har jag i cirka ett halvår nu använt mig av boots no.7 denna mirakelkräm även kallad. Men inte tycker jag den är nå vidare bättre än någon annan? Jag använder slut på den och sen blir det tillbaka till Jabushé som jag använt i flera år. He he apropå det, så skrattade vi så åt hon som var med i reklamen för det för några år sedan, hon pratade så grymt mycket "gävlemål" sa vi, och till vår förvåning fick vi se henne när vi kom in på förlossningen när Neo skulle födas, :) Kanske världens gulligaste människa för övrigt!
Vad använder ni för krämer?
Jag fick ju även så mycket finnar ett tag, och testade att köra clerail ansiktstvätt varje kväll, och hör och hämpa det funkade faktiskt. Hejdå finnar! Visst, jag kan få nån finne då och då men inte alls som det var en period för nån månad sedan. Och jag har aldrig haft finnar förut det är skumt tycker jag! Borde inte det vara ett tonårsbekymmer?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag använder Mary Kay. Helt klart värdens bästa produkter för ansiktsvård och även kroppsvård.



Jag är Fristående konsult för produkterna också så vill du prova så kommer jag gärna hem till dig med produkterna =)



Kramar

2010-11-23 @ 19:02:02
URL: http://www.familjenbrolin.se
Postat av: Anonym

Måste vara marie på förlossningen som du menar =) henne jag jag min intro med..=) !!

2010-11-23 @ 19:45:36
Postat av: Marie

Har oxå använt no 7, utan resultat.



Nu använder jag en kräm från body shop som jag köpte här på Åhéns. Supernöjd med den. Huden blir fuktad men inte klibbig och jag känner mej mkt fräschare i hyn. Aldrig mer No 7 mer. Dyrt och inte särskilt bra alls..

2010-11-23 @ 21:17:36
URL: http://marranlarssons.blogspot.com
Postat av: Marie

Tack för tipset!:-)

Alltid kul att höra vad andra använder.

2010-11-23 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0