Pyssel!

NU har ja börjat göra adventsfint hemma! Att det kan vara lika mysigt varje år om inte ännu bättre tom. :) Vi är bara hemma idag Stella o jag, tänkte åka iväg o fixa en massa, men dels har jag så ont i magen och dels blåste det sånna isvindar ute idag! "Jag fryser om näsan" Sa Neo när vi var påväg till Barbro, just näsan är ju lite svårt att göra så mycket åt...
Har även städat av lite här också efter kalaset, tanken var att damsuga köket men eftersom jag absolut inte kan så blev det hela nedervåningen (Hjälp mig) :)
Hade tänkt att Stella skulle sova middag nu, men det hade visst inte hon, hon ligger o pratar som aldrig förr så nu ska jag gå och plocka upp henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0