Det var den helgen det!

Vi hade lite planer om att åka till Sundsvall och bo på hotell bara J och jag. Men de planerna gick i stöpet! Vi ska iväg på en grej på Fredag så det hinns inte med! Men det vi ska på är ändå mer spännande så d kan vänta. Sen skall vi har barnvakt två helger på rad så det känns inte rätt, skulle inte vilja lämna bort barnen tre helger på rad, fya mig!
Barnen och jag har varit ute på promenad nu på morgonen, vi gick till en av lekparkerna här i närheten, Stella gungade o skrattade så gott :) Jag ville passa på medans det var lite kallt ute, älskar morgonluften! MEN vilken tid det tog att klä alla tre, ha ha jösses! Tre lager på varje barn tar sin tid! Allra helst när Stella bajsar mitt upp i :)

Barn är för roliga alltså, Neo sa igår när Jonas var påväg ut: Var försiktig pappa så att ingen bajsar på ditt huvud. Ha ha!
Och till mig sa han nyss: Om jag ligger ner och dricker vatten kommer tandläkaren och tar dig i örat mamma, och då blir du sjuk, och jag blir ledsen :) Var kommer det ifrån? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0