Furumonster!

I Torsdags var det hit en målare för att kika på vår trapp. Han skall maila en offert, vi ska äntligen bli av med furumonstret till trappa! MEN hur sjutton gör man med trappstegen det är frågan. Det sitter ju en matta på dom och den mattan är INTE lätt att få bort sa målaren. Hur gör alla andra som gör om undrar jag? Är det nån som kan komma med nå tips kanske?
Fick ett väldans trevligt telefonsamtal igår igen! :) LovelY!
Idag är det Lördag, innebär att jag och barnen är ensamma, förkyld har ja blivit med... Otrevlig hosta som verkligen gör ont, det känns i hela bröstet och jag har så ont i lungorna. Fya tänk om det är såhär barnen har mått? Och Stella som inte kan säga någonting!
Ja känner mig ändå rätt så pigg sånärsom på hostan, när Stella sovit klart ska vi bege oss ut i skogen o plocka lite enris som ja ska sätta med lite ljung vid dörren ute. Säger det igen: Jag älskar hösten!

Kommentarer
Postat av: Frida

Föresten, kom på en sak! Skulle man inte ha så mycket skillnad på de nu för att de har blivit större? Att man bara ska ha det när de är små? Eller menade de att man bara ska ha det när man är äldre? För om det var så att man inte ska ha så stor skillnad för att de har blivit större så vågar jag varken säga bu eller bä :)

2010-10-09 @ 20:44:06
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0