Helgen i sin korthet!

Idag har vi varit på en liten runda, inte så planerad men vi åkte ut för o kika på ett skribord, men  hamnade även på Mobackes bla. Köpte hem lite ljung och nån blomma att ha inne med. När ja kom hem så blev det inte riktigt som ja hade tänkt mig med ljungen så det blev några över som jag gjorde en krans av istället. Så nu hänger den fint på dörren.
Och en ljung satt jag ner med mitt enris som vi var ut i skogen o plockade igår. Neo följde mig in i skogen o plockade han, det tyckte han var hemskt kul! Var lite spännande att det inte gick att gå riktigt tror jag, och ännu mer spännande när mammas fot fastnade i ett hål :)



Sådär blev kransen, lite enris, ljung, ett fint lila band och ett zinkhjärta- Vips en krans :)



Skribordet före målning, lådorna uttagna och beslagen bortskruvade. Ni får se hur det ser ut sen. Detta "fyndade" vi idag på en loppis, ja vet inte om 1200 är ett fynd egentligen men fiiiint är det!



Stella & William när dom hade "Lekdejt" i veckan :) Lillkillen är född på Stellas BF dag, så det skiljer alltså bara fem dagar :) Sötnosar!

Vi är piggare nu hela familjen, jag har fortfarande ont i lungan eller vad det är. Obehaglig smärta och när jag nyser gör det ondare än att föda barn, uscha!
Stella sov från 19-07 i ett sprut i natt så förhoppningsvis är hennes sömn tillbaka för att stanna nu, hon är mindre täppt och hostar inte lika mycket längre heller. Nu kan vi väl få vara friska ett tag?

Nu ska jag kika på lite parenthood, jag behövde inte måla nått säger J :) Vilken karl man har!


Kommentarer
Postat av: Frida

Han är så jäkla dyr, gubben med loppisen i Röste! Och heeelt sjukt med grejer på ladan! Fatta vad med fina grejer det kan finnas gömda där, man blir helt chockad när man ser travarna på varandra!

2010-10-11 @ 20:50:50
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0