Klappat o klart!

FREEEEDAG! Jihoooo! Jonas har jobbat kväll hela veckan, dom behövde honom på kvällningen tydligen. Skönt att vara hemma båda två på dagarna för omväxlingsskull faktiskt :) Men jag är bra trött nu, det är stress att hinna med middag, diska, plocka, bada, natta osv. när man är van att vara två om det. Neo har varit otroligt trotsig, vissa kvällar har jag nästintill känt mig maktlös! Tänk så matt man kan bli!
Han verkar ha gått in i en ny trotsålder nu, sa man till någon som hade äldre barn att han var inne i en trotsålder så sa dom alltid, vänta du bara det blir värre nästa gång. Men det trodde man inte var möjligt, men även detta visade sig vara rätt! Så ni som inte tror d kan bli värre....
Fast han är ju den bästa killen i världen! :) Han är så rolig nu och kläcker roliga kommentarer hela tiden! Min mamma o pappa var hit häromdagen o hade med sig ett kakfat, så när han kom in i köket och så det på kvällen sen så sa han: "Mamma va duktiga mormor o morfar var som kom hit med den där egentligen" :)
Vår lilleman e nyklippt nu, farmor tog med honom på stan igår för att klippa sig så nu har han inte sitt långa hår längre som han alltid haft, men ack sååå fin han är! :) Skrutten!
Nu ska ja slänga mig på soffan o slumra till Idol, i morgon väntas fest hos A-K, trevligt att prata skit med tjejerna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0