Kommer inte på nån rubrik blir väl en bra rubrik!

Nattsudd! Sitter och väntar på att få höra nått från förlossningen, Neo och Stella ska få en kusin nu närsomhelst :) Dom har varit inne nån timme nu!
Jag är inte så trött heller egentligen, fast ja borde sova för här är det sjukstuga igen! Alla är krassliga, den som är piggast är nog Neoskrutten, han hostar fortfarande hemskt på nätterna, hur länge kan det hålla i sig? Frågar man honom om han känner sig krasslig svarar han bara: "nej jag bara hostar lite" :)
Det är otroligt vilket minne dom har dom små liven, jag klädde av Stella ytterkläderna en dag, och när jag tar av henne sockarna säger Neo "Dom där har Märy stickat" Och mycket riktig! Hon fick dom när hon var ganska färsk har jag för mig, jösses saker som man inte ens tror att dom hört, kommer dom ihåg flera månader senare och talar om för en :)
Ha ha Neo och jag höll på att baka filbröd här på kvällningen, och så ringde min bror på telen så jag gick in i tvrummet och pratade, efter en liten stund kommer Neo in "Ska vi bara nångång eller, mammaaaaa?" :)

Bjuder på lite kort, sen  blir det en dusch o se om man kan sova nått i väntan på att få höra hur det går på bebisfronten :) Filbrödet blev sådär för övrigt, blir nog inget ja bakar igen nästa gång blir det rågrutor :)






Det senaste är att bita fast skeden när man ska mata osså blir hon överlycklig :)



Ungefär såhär glad blir vi då :) Hi hi hon ser ut som en liten farbror när hon flinar runt :) Hon är inte så pigg på att visa sina fina gaddar inte






Kommentarer
Postat av: Frida

Trist att det inte blev bra med filbrödet =/

2010-10-05 @ 19:47:04
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0