Längesedan sist!

Fullt upp här hemma, har inte varit hemma så mycket veckan som var. Vår trappa håller på att bli målad :) Helgen flöt på, fullt upp hade vi. Igår  var Jonas på match och målaren var hos oss så vi var på Björktjära, Neo febrig. Jättehängig var han, han orkade bara ligga ner stackarn. Så igårkväll sent när Jonas kom hem vaknade han till så jag tempade honom, uppåt 40 grader, men idag verkar han pigg. Har inte tagit någon temp än men ska göra det om en stund.
Denna veckan är det fullt upp med, och på Fredag ska jag ut och äta med bästa klassen! Längtar!
Neo sa till mig igår att en rosa klänning ska jag ha för då ser jag ut som en prinsessa :) Han kan han!
Stella har utvecklats väldigt nu pang tjong, nu pekar hon på lampan o försöker säga lampa "Pa" låter det. Hon ställer sig även i krypställning nu, men hon vågar inte ge sig iväg så det blir pladask på mage, min lilla bebis!

Vi bestämde oss för att sjukstugan var över, då behövs ett bad! :)







Just d, satte ju ut en annons på blocket för ett tag sen att vi letar hus på Björktjära, fick napp och en kvinna ringde upp så i Fredags var det dags att kika. Men vi kände direkt när vi kom in att det inte var nått för oss. Men måste få den där känslan när man kliver in i ett hus tycker jag "här vill ja bo" åtminstånde känna att det finns potential, men det kände vi inte! Lite synd men jag har sett mitt drömhus nu, synd bara att det inte är till salu, men kanske det blir?


Kommentarer
Postat av: Fröken Hurtig

Tack så hemskt mycket! :)

Första gången jag gick över från mörkhårig gick jag till frisören, hon blekte slingor i hela håret. Sedan färgade jag det blondt och nu gjorde jag nyss slingor igen! Tre steg kan man säga :) Första gången var i januari, så det har tagit sin tid men då var jag ju jättemörk innan också :)

2010-10-18 @ 18:56:12
URL: http://mypedersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0