Att man inte ens ska kunna tänka en tanke!!!

De brukar ju vara så att om man säger nått så händer det tvärtemot sedan. Jag kan tydligen inte ens tänka en tanke så blir d tvärtemot. Häromdagen tänkte jag: Vad bra att Stella inte varit så lös i magen när hon fick sina tänder, vad händer på morgonen efter tror ni? Jodå bajs i hela sängen!
Och så igår tänkte jag för mig själv, vad bra att hon har sovit om nätterna fast hon fått sina tänder, och vad händer i natt? Hon vaknar säkert tio gånger och är ledsen, i morse hade tänderna kommit fram helt och hon är sitt gamla glada goa jag igen! Underbara bebis!!!!!
Våran storskrutt tycker jag så synd om, han är så rädd för tigrar så fort det blir mörkt, i morse vaknade han vid fem och var jätteledsen sen frågade jag var det var om och då var det tigrar, men det finns inga tigrar älskling, bara i djungeln och dom är snälla. Jo mamma det finns det, och dom åkte flygplan sa han. Fya vad hemskt men det låter så roligt också på samma gång!
Nu ska jag tänka: Jag vinner aldrig en miljon på triss och så ska jag åka o köpa en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0