Börjar bli människa igen!

Stella sover bra igen vilket gör att ja börjar känna mig som människa igen! Hon har sovit dåligt några veckor och man är inte på topp då direkt, det är så mycket man vill hinna och orka med på kvällarna som inte blir av när man är så trött, en sån sak som en lite promenad framåt kvällen är helt otänkbart haha!
Vi sov till åtta i morse hon o ja, Neo kom upp vid halv tio, runt nio ville Stella sova middag så då fick jag en halvtimme för mig själv, vet ni vad ja gjorde? Drack VARMT morgonkaffe, de ni!
Jag tog mig även för att maila till skolan om lite datum och så, Det är på två vis det där, samtitigt som ja vill börja igen för ja tycker det är så himla roligt så vill ja vara hemma länge länge! Lite nervös också för att jag kommer at t börja med en ny klass nu, och jag kommer att sakna dom andra otroligt mycket! Men det går säkert jättebra! 
Neo är hemma idag och det var nog tur det när han var så trött! Tänk vilken skillnad det är när jag är hemma själv med båda och när Jonas också är hemma, då ska det testas gränser var tionde minut känns d som, men när det bara är vi så hänger han med på allt o sköter sig jättebra! När jag var på bvc sist med Stella så pratade jag lite med vår bvc sköterska efteråt och nämde det där, och hon sa att det varit precis lika när hon hade varit hemma med sina barn, tänk va luriga dom är dom små liven! 
 Nu vaknar lillfia så nu ska vi gå in o busa lite Neo o jag! Ha en fin Måndag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Men vad skönt att det är så och inte tvärtom! Att han skulle testa alla gränser när du var själv med båda barnen, det hade nog vart riktigt jobbigt!

2010-09-13 @ 21:17:09
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0