Mådag hela veckan!

Helgen förbi, lika snabbt som vanligt! I helgen har vi gjort lite av varje faktiskt. I Lördags var Neo och jag o kikade på innebandy, pappa Jonas hade seripremiär. Morfar var också med, det tog 45 sekunder innan Neo hade tröttnat, han kastade in en boll på planen och skrek: Här pappa he he ja vad säger man?
I helgen har han även varit otroligt trotsig, är det trotsålder nummer 2 som inträtt? Han har varit så lugn o beskedlig ett tag men nu har det kommit en ny period tror jag, såhär 2 månder innan treårsdagen kommer treårstrotsen som ett brev på posten!
Stella har också varit rätt kinkig några dagar, och inte undra på det, igår upptäckte vi att så mycket som två tänder hade spruckit upp, och en tredje verkar vara påväg. Stackarn, fy vad ont det ska göra???..
Så nu har hon två risgryn där nere helt plötsligt!
Igår tog vi med oss barnen och åkte på Ikea, det gick faktiskt ganska bra! Stella satt som ett ljus i vagnen och Neo skötte sig rätt så bra han med, han brukar ju annars tycka att Ikea är ett stort lekland!
Vi har införskaffat nytt köksbord och nya stolar så nu har vi lite mera plats runt våra måltider, och med det lite mindre plats i köket. Man får välja liksom :)
Idag fick jag ett väldigt intressant samtal som jag har väntat på men aldrig någonsin trott jag skulle få, mer än så kan jag inte säga. Men om det leder till något så berättar jag det för er!
Vi har haft besök här på förmiddagen av mormor (som hade med sig god tacopaj) Och min svägerska och lilla brorsdotter Astrid, som skall bli storasyster vilken dag som helst, jag väntar o väntar o väntar o väääääntar på att få bli faster igen, men bebisen trivs helt enkelt för bra i magen tror jag :)
Nu ska jag ta tag i lite här hemma, har hunnit med en hel del idag men det betyder inte att man kan slappa tyvär...
Föresten! Pampers... Inte bra tycker jag, flera dagar nu har jag fått bädda rent i Stellas säng för hon har kissat igenom, man kan väl inte behöva väcka ett barn på natten för att bya blöja? Ska man ställa klockan liksom, näe nu kör vi med Libero igen!
Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundin

håller m dig angående pampers blöjor..tycker att man får byta blöja oftare då dom fylls fort m kiss.Håller inte vad dom lovar:(Köper ibland Euroshopper blöjor..dom är bra å framför allt väldigt billiga:)70kr för 56 blöjor:)

2010-09-27 @ 20:43:15
Postat av: Frida

Jag håller också med! Men vi köpte nog inte pampers till Signe mer än ett par gånger innan jag tyckte att de var bedrövliga. Sladdriga och kändes mycket blötare med kisset i. Libero is the shit :)

2010-09-28 @ 20:55:22
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0