Minus lite till!

Japp, minus 1.3 denna veckan! lovely! Ikväll ska jag fuska, det blir tacos och sen lite Ben & Jerrys till efterrätt. Vi ska se på film o mysa! Älskar det! Neo sover hos farmor o farfar inatt. Det älskar han! Stella somnade runt halv sju, så vi har hunnit med att rensa frysen o frosta ur samt rensat och rengjort kylen också, en sten föll från hjärtat!
Men vet ni? Fastän att jag går ner så minskar inte brösten någonting alls, är inte det skumt!? Jag vågar inte skriva vad jag har för kupstorlek nu mera. Enorma är vad dom är! Jag tänkte hela tiden efter ja fött Stella att när ja ammat klart försvinner dom, som för alla andra. Men icke då! Jag tycker det är så fint med små små små :) Men man kan inte få allt här i världen!
Nu ska jag fixa iordning tacosen! Ha en bra kväll!
En sak till bara: Jag längtar till julen! SANT! Det är den mysigaste tiden på hela året, baka, göra godis, slå in paket, lyssna på musik och se barnens glädje, och gå i kyrkan!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha och jag skulle kunna ge en hel del för att få behålla mina gravidtuttar efter att amning och allt är klart :)

2010-09-18 @ 21:32:22
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Marie

Å jag hoppades oxå att mina skulle bli mindre! Skulle strunta fullständigt i form å sladdrighet

:-) bara dom blev mindre...men icke. Inte ens efter 37 kilos viktnedgång och heller inte efter två amningar....det enda som minskat är omfånget runt om efter viktnedgången. Men kupan har alltid varit densamma.Tröstlöst...

Håller klart helt och fullt med dej i din politiska åsikt!

Nu håller vi tummarna för att det går vägen...men det verkar tveksamt...heja rödgrönt!!

2010-09-19 @ 17:17:51
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0