Söta små funderingar!

I morse när jag höll på att göra frukost åt lilleman hade jag satt upp håret i en liten knut på huvudet, då tittar han på mig o säger: "Mamma, är du en kille eller tjej" :) Ha ha! Han har nog aldrig sett mig i uppsatt hår tror jag...
Han har gått och tjatat på mig här hemma ikväll också såhär har det låtit: " Snälla mamma kan jag få en kattunge, snääääälla" Tji fick han, jag är verkligen ingen kattmänniska dessvärre, så det får han allt skaffa när han blir stor, apropå det har han tjatat om fotboll också hela dagen: " När jag blir stor ska jag spela fotboll" Och så helt nöjd, "Som Zatan" (Zlatan) :)
I morgon skall jag åka ner på stan med lilleman och gå till frisören, så håll tummarna för mig, han har lovat att sitta snällt när hon skall klippa, men vi får väl se hur d blir med det! Stella får vara hos mormor under tiden, så det blir lite mys för oss, vi går nog och fikar efter klippningen med, bara lilleman o jag!



Stella älskar att bada! Och Neo älskar en bild när Stella badade för första gången, det tyckte hon INTE om. Den vill han ha i sitt album sa han :) Har tyvär inte den på den här datorn, annars hade ni fått se :) Hon gallskriker hi hi.



Vet ni en sak? Stellas ögonfransar går ända upp till ögonbrynen, helt makalöst vackra ögon, som sin bror! Som inte vill vara med på kot längre, bara fota! Här är en bild han tog häromdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0