Vad drömmer du om kära vän?

Fredag idag vilken underbar känsla eller hur?
Har inte hänt så mycket i veckan, jag velar fram o tillbaka hurvuda jag skall skriva en tenta eller inte om mindre än två veckor, den går endast i Gävle dessutom. Det var en tenta de andra skrev när vi var på BB. Jag är ju mammaledig för tusan :)
Våran lilleman har vaknat tre nätter den här veckan o kommit ner till oss, han har varit helt förstörd. En natt hörde ja honom från sitt rum han grät och sa: "Var är min mamma". Vad drömmer han om? Han säger inget när jag frågar honom heller, lilla vän! I morse sa han till mig: "Jag mår inget bra mamma" Så jag tog en temp, och den visade 38.2. Har förkylningen tagit om? Han hostar som bara den på nätterna, det kan ju vara det han vaknar av också för den delen. Synd om honom tycker jag! Hostmedicinen vi har hjälper inte, den är mer slemlösande än hostdämpande. Får prova den ikväll ändå tror jag.
Han frågade mig nyss: "Kan vi inte gå och handla nått snälla mamma" Jaha vad vill du handla då frågade jag, och fick till svar: "Bästa munken" Ha ha han kallar munkar för det, bästa munken! Och är man sjuk borde man få en munk om man vill ha det tycker jag så vi kanske tar en promenad till affären sen när lillan har vaknat.
Jag undrar om hon har nån tand på G, hon är väldigt kinkig och då menar jag väldigt väldigt kinkig, och det är bara mamma som gäller, hon sitter med tummen på samma ställe i munnen hela tiden, känner jag efter där inne så känns det som en hård liten bulle men inget vasst eller så.. Neo var sen med tänder, han lärde sig nästan gå före han fick första tanden :) Så då känns det som att hennes också kommer sent? När fick era barn sitt första lilla risgryn?
Nu ska vi lägga lite pussel!


Skickar även lite kärlek till en vän där ute som behöver det! Mina tankar finns hos dig hela tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0