Här vare tomt!

Hinner inte med så mycket... Som vanligt, skola avlöser jobb som avlöses av skola som avlöses av.... Osv! Men jag ser ett slut på det nu, den 5:e Maj går ja på sommarlova från skolan! :) Bara en liten tenta den 20:e men den räknas knappt såsom det känns nu!
Jobbet går bra, jag trivs jättebra och lär mig massor, ögon och öron öppna för att snappa upp så mycket som möjligt!
Mina småfisar mår bra och det är huvudsaken, jag tycker att dom skall vara ledig en dag i veckan minst, så därför blir det lite körigt att hinna med. Men det är det värt, dom får sovmorgon och dom får vara hemma med mamma :)
Stella är mammigare än någonsin, vi har inte sett nått liknande. Jonas kan inte ta upp henne ur sängen ens, då ropar hon mammaaaaaaa och försöker slänga sig ur famnen. Neo är mammig på kvällarna så fort hon har somnat är det bara jag som gäller för honom med. Så jag vet vad jag har att göra om kvällarna :)

Nu ska jag fila lite på mina seminariefrågor inför morgondagens seminarie. Bjuder på lite bilder på mina små sommarfisar! :) Så mycket kärlek!!!!





Kommentarer
Postat av: Frida

Ja herregud, Signe är också så himla mammig! Jag hoppas att Nora kommer att tycka att pappa är rätt okej iaf ;)

2011-04-13 @ 23:08:28
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0