Slinker in!

Tiden räcker inte riktigt till för bloggen just nu, långa dagar med plugg har det varit i veckan och sen vill man passa på att njuta av sina fina!
Nu har ja fått lite jobb på sjukhuset med så ja vet inte riktigt hur tiden skall räcka till till allt. Men skam den som ger sig eller hur?
I Fredags när ja kom hem hade min kära sambo städat huset och tacos stod på bordet! underbart att få uppleva det :)
Fast ja märker att killar o tjejer har lite olika uppfattning vad damma innebär, eller så är det bara jag och alla andra som har olika uppfattning om det :) För mig innebär damma även att torka av alla skåpluckor och göra ren micron osv. Gör ni andra sånt varje vecka? Eller är ja bara knäpp? Ha ha!
Vilket fall som helst så kräver jag inte att han städar på mitt vis, för det är nog lite överdrivet ibland.
Igår var vi på loppis hela familjen, fyndade ett superfint pelarbord för 60 kronor som gjorde sig himla bra i hallen! Fyndade även ett vitt virkat överkast för samma peng.
Stella trivs som fisken i vattnet hos dagmamman fortf. Och det är A och O för oss! I Fredags var J hemma med dom för Neo hade feber, och har fortfarande föresten. Det var ju inte ens en månad sedan sist?
Stella har blivit jättestadig på sina små ben nu och går även obehindrat på snö och is med sina små skor, med armarna rätt upp förstås hi hi sötsnöre! Hon lägger även till flera ord i sitt lilla förråd nu, farfar säger hon nu med, "Vavva" Precis så sa Neo med...
Nä nu ska ja sluta svamla här och läsa till min tenta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0