Snabbt vare!

Torsdag redan, är det inte underbart gott folk? Snart helg! Jag har inte haft tid att uppdatera här, det känns som jag aldrig har det längre för den delen. Dagarna går för fort och skolan har varit intensiv, dom verkar tro att vi är några slags robotar i denna kurs, MEN nu är det sista arbete inskickat, nu återstår bara en liten tenta, två redovisningar och lite annat smått o gott på denna termin. Alltså inte så mycket plugg :)
Snart börjar jag jobba på akuten med, det ser ja fram emot! Och sommar och sol med barnen och min kärlek! Tänk vilken tid vi har framför oss nu! Det är nu man skall stanna upp och bara njuta!
Barnen är på dagis nu för dagmamman är sjuk, och dagiset ligger väääldigt nära oss, men tänk att det skulle ta 40 minuter att gå dit i morse. Det skulle trislas och strulas med allt som tänkas kan, innan Neo insåg att det var lönlöst, så vi påbörjade en ormjakt :)

Stella har börjat prata och medvetet verkligen busa och hitta på små lekar nu, det var så underbart att se henne på dagis. Alla de lite större tjejerna var helt faschinerad av henne och fröknarna sa att hon var så väl omhändertagen av dom, dom kom som en flock såfort vi klev innanför dörren och skulle varochen passa upp på henne, ramlade hon var dom snabbt där och skulle hjälpa osv.
Stella hittade alla fall på lite bus för dom när hon kom, dom skrattade och hon fortsatte :)
Hon har lärt sig några fler ord med, bla. Napp-"Gappa" Hur man nu kan få d till det! :)

Igår var vi i Gävle på seminarie, när jag åkte på morgonen sa Neo: "Jag kommer att Snakna dig mamma" Då vill man verkligen inte åka iväg!
Mina små älsklingar!!!

Neos min när han såg en orm (pinne) på våran ormjakt :)



Frukosttime!



Jag måste även dela med mig av busgrabben Neo, häromdagen kom han till Jonas och mig skjöt upp stjärten i vädret och sa "Smaka på den här då" Och gjorde pruttljud, ha ha vart får dom allt ifrån?

Kommentarer
Postat av: Karolina,Mamma till Liam bus

Nu kanske man får lite tid att blogga igen när vi varit så duktia med arbetena : )

2011-04-28 @ 14:12:13
URL: http://karroh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0